Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022

Άγιε μου Γιώργη βοηθά με...

Τη Γ' του αυτού μηνός μνήμη της ανακομιδής των λειψάνων του Αγίου Γεωργίου και Εγκαινίων του ναού του στην Λύδδα.


Άγιε μου Γιώργη
Άγιε μου Γιώργη βοηθά με
ν’ ανέβω στ’ άλογό σου!

Να παίρνω από το θάρρος σου

σαν είμαι στο πλευρό σου.
Λιγάκι το κοντάρι σου να πιάνω τ’ αργυρό,
όταν με δύναμη Θεού
σκοτώνεις το θεριό.

Κι όταν στους δρόμους περπατάς

λεβέντης παλληκάρι
από κοντά ν’ ακολουθώ με τη δική σου χάρη.!
Και στη σκιά που γύρω σου ξεχύνεται χρυσή
να παίρνω από τη Δόξα σου
που κέρδισες εσύ.!

Και στης Παράδεισος κοντά

σα φτάσουμε την Πύλη..
Να πεις στον κλειδοκράτορα πως είμαστε δυό φίλοι!
Και μπαίνοντας να μου κρατάς το χέρι τρυφερά,
μη και σαστίσω και χαθώ
στην άφατη χαρά.!

 Ελευθερίου Μάϊνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου